Да създаваш Библии за милениали

0
Да създаваш Библии за милениали

Компанията Alabaster променя дизайна на Библията за поколението на Instagram, т.е. милениали (или „поколението, което отказва да порасне“).

Това вече не е обикновената религиозна Книга, а е придружена с забележителни авторски фотографии. Текстовете са публикувани до снимки на гори, пещери, цветя, свещи, мъгливи полета и др. вдъхновени от скандинавския стил, модните бутици и интериорите.

Милениалите непрекъснато са на смартфоните си и откликват най-вече на изображения. А ако то е въздействащо – може да промени дори и начина на мислене, смятат от компанията. Библията изглежда успокояващо, интересно и дори вдъхновяващо за младежите.

Псалмите са представени като поеми, а цялата Книга е със съвременни тенденции. Читателят може да научи за страданието, радостта, любовта, прошката и какво означава да имаш връзка с Бога. Да създаваш религиозни книги за поколение, чиято вяра спада драстично с всеки изминал ден, е доста рисковано начинание, казва графичният дизайнер Браян Чънг, който е един от основателите на Alabaster. Младите хора се отдръпват от религията, с която са родени и въобще от религиите. Някои посочват като причина консервативните възгледи на религиите, които им се струват крайно старомодни. Според Alabaster обаче вината не е във вярата, а в нейните представители. Голяма част от вярата е в думите, а на младите не им е интересно да четат думи, които едва разбират и произнасят. Затова е използвана модерна транслация на библейските текстове, за да са по-разбираеми.

Изданието също така има естетически вид и се превръщат почти в част от декорацията на интериора. Така всеки посетител на дома може да поиска да разгледа Книгата. Според компанията има глад за „добре поднесена религия“, понеже тя не е само в църквите и проповедите. Вярващите имат нужда от „наръчници“ по вяра, още по-добре и ако са в красива опаковка.

агенция за подбор на персонал
зарядни станции за електромобили